ساعت مچی اشرافی

فروشگاه آنلاین ساعت مچی های اشرافی و لوکس با بهترین قیمت و ضمانت

ساعت مچی اشرافی

فروشگاه آنلاین ساعت مچی های اشرافی و لوکس با بهترین قیمت و ضمانت

شرکت اشرافی از سال 2012 در تهران شروع به کار نموده است. این شرکت وارد کننده و عرضه کننده انواع ساعت های مچی به صورت تک و عمده می باشد. تمرکز این شرکت روی ساعت های مد روز جهان می باشد. تمام محصولات این شرکت با گارانتی یک ساله زینت پردازان اشرافی عرضه می شود.

  • ۰
  • ۰

امانوئل مکرون رییس جمهور فرانسه است که در مراسمات زیادی دیده شده که ساعت مچی مدل LMM-01 شرکت مرسی را در دست داشته است.

شرکت مرسی سکوی پرش بسیاری از طراحان جوان ساعت در فرانسه می باشد و طراحی های کانسپت زیادی را تاکنون به دنیای مد و ساعت مچی معرفی کرده است. انتخاب مکرون به نظر میرسد در راستای ذهنیت مدرن و ترقی خواه او می باشد.



ساعت امانوئل مکرون برند هرو مرسی

این ساعت از طرح های مفهومی این شرکت است و به علاوه مرسی در ابتدا با هدف جمع آوری سرمایه برای ساخت مدرسه در ماداگاسکار ایجاد شد. مرسی مدل LMM-01 در دو نوع موتور کوارتز و مکانیکی موجود است و محصولی انقلابی در بین ساعت های مچی نیست.

این ساعت کلاسیک در عین سادگی، بسیار زیباست و دارای قطر بدنه 37.5 میلیمتر و تا 50 متر نیز ضد آب می باشد. مدلی که امانوئل مکرون در دست دارد، مدل 399 دلاری این ساعت با موتور مکانیکی است. موتور این ساعت از نوع 2801-2 ساخت ETA می باشد.

  • ۹۶/۱۱/۱۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی