ساعت مچی اشرافی

فروشگاه آنلاین ساعت مچی های اشرافی و لوکس با بهترین قیمت و ضمانت

ساعت مچی اشرافی

فروشگاه آنلاین ساعت مچی های اشرافی و لوکس با بهترین قیمت و ضمانت

شرکت اشرافی از سال 2012 در تهران شروع به کار نموده است. این شرکت وارد کننده و عرضه کننده انواع ساعت های مچی به صورت تک و عمده می باشد. تمرکز این شرکت روی ساعت های مد روز جهان می باشد. تمام محصولات این شرکت با گارانتی یک ساله زینت پردازان اشرافی عرضه می شود.

  • ۰
  • ۰

شرکت ساخت ساعت لونژین سازنده ساعت‌های لوکس رده بالا سوئیسی می‌باشد که در سال 1832 میلادی توسط آگوست اگسیز (Auguste Agassiz) و در شهر سنت امییق سوئیس پایه‌گذاری شد. لونژین یکی از نخستین ساعت سازی‌های جهان می‌باشد و نشان ساعت شنی بالدار آن کهن‌ترین مارک ثبت شده برای ساعت در جهان می‌باشد. معروف‌ترین مدل این ساعت آویاتورز می‌باشد که نخستین بار برای چارلز لیندبرگ   Charles Lindbergh هوانورد مشهور آمریکایی طراحی گردید و تولید آن تا کنون نیز ادامه ادامه دارد. لونژین به عنوان زماندار نخستین مسابقات المپیک جهان در سال 1896 انتخاب شد, این شرکت هم اکنون یکی از زیر گروه‌های گروه ساعت سواچ می‌باشد.

لوگوی کمپانی ساعت سازی لونژین

برای اولین بار ساعت خانگی لونژین در سال 1867 تولید شد, در همان سال ارنست فرانکیلان از نمایشگاه جهانی در پاریس با یک مدال برنز به عنوان جایزه برای این ساعت، بازگشت. از سال 1870 ، گزینه های صنعتی لونژین به لحاظ قضایی ثبت شد و شرکت به طور پیوسته تا سه دهه ابتدایی قرن بیستم رشد کرد, این  رشد وسیع تولیدات, آنها را مجبور به استخدام بیش از 1100 نفر در سال 1911 و افزایش بازار در سراسر جهان کرد.

تا 19 فوریه سال 2001 میلادی این شرکت 30 میلیون ساعت مچی تولید کرده بود و در سال 2002 صد و هفتادمین سالگرد نشان ساعت شنی بالدار را جشن گرفت.

ساعت لونژین زماندار مسابقات ورزشی 1896

در سال 1972 کمپانی ساخت ساعت لونژین اولین شرکت ساعت سازی در جهان بود که ساعت مچی با صفحه نمایش ال سی دی را به بازار مشتریان ساعت معرفی کرد. در این دهه پیشرفت های قابل توجهی در عملکرد و ظاهر ساعت روز به روز حاصل می شد. این شرکت در دهه هشتاد میلادی یک سری از طرح های فوق العاده نازک ساعت مچی را تولید کرد که و سال 1979 یک ساعت مچی کوارتز به نام Feuille d’Or رکورد باریک ترین ساعت را که فقط 1.98 میلی متر ضخامت داشت به نام خود ثبت کرد.

در سال 1984 لونژین، کالیبر VHP very high precision با دقت بسیار بالا ( اولین قطعه کوارتز حرارتی ) را برای تنظیم شمار دیجیتالی معرفی کرد. این کالیبر استانداردهای دقیق و جدید را تنها با خطای 12 ثانیه در سال فراهم می کرد. این قطعه از یک دماسنج بسیار حساس برای اندازه گیری درجه حرارت محیط استفاده می کند و اندکی فرکانس اسیلاتور کوارتز را به منظور جبران اثرات مغایر با زمانگیری ناشی از نوسان درجه حرارت تنظیم می کند.

ساعت لونژین-05

ساعت لونژین به تدریج یک رابطه با خاص با جهان ورزش برقرار کرد, با حضور در المپیک آتن در سال 1896 در توسعه جهانی ورزش نقش داشت و در مجموع چهارده بار مسابقات المپیک را زمان بندی کرده است. همکاری این شرکت با ورزش آن را وادار به اختراعات و تحولاتی در زمینه نمایش زمان و تعیین برندگان مسابقات ورزشی کرد.

ساعت لونژین و ارتباط آن با ورزش

از جمله همکاری های این شرکت در زمینه ورزش می توان به ساخت اولین دستگاه برای نمایش زمان دقیق عبور از خط پایان در رشته سوارکاری در سال 1952، سیستم زمان بندی خودکار و بی سیم برای فدراسیون ژیمیناستیک سوییس در سال 1912، ساعت نگهدار رسمی مسابقات جام جهانی اسکی آلپاین 2007-2006، وقت نگهدار رسمی مسابقات تنیس فرانسه از سال 2007، جام کرملین و مسابقات ژاپن از سال 2009، اسپانسر شدن آندره آقاسی مرد سابق شماره 1 تنیس جهان و اعلام حمایت کردن از ورش کاران در حال پیشرفت و علاوه بر مسابقات المپیک 31 بار زمان بندی مسابقات تور دو فرانس اشاره کرد.

ساعت لونژین-06

در طول این سالها، طرحهای پژوهشی مختلف فنی این شرکت افتخارات تحسین برانگیز بسیاری در خارج از کشور بدست آورده است بطوریکه لونژین می تواند مدعی عنوان “پرافتخار ترین شرکت ساعت سازی ” در نمایشگاه های بین المللی باشد. این شرکت تاکنون برنده ده جایزه گرندز (آنتورپ سال 1885، پاریس 1889، بروکسل سال 1897، پاریس سال 1900، میلان سال 1906، برن سال 1914، جنوا سال 1914، پاریس سال 1925، فیلادلفیا سال 1926 و بارسلونا سال 1929) شده است.

مترجم سعید سپهری (saeedsepehri10@gmail.com)

باز نشر با ذکر منبع: اشرافی

  • ۹۴/۱۱/۱۵

نظرات (۱)

Ces buses claires ne sont pas rares par ici, bien que les phases foncées soient plus fréquentes. Cet affût est superbe. Beau boulot. Néanmoins, je pense qu’il gagnerait encore en efficacité en étant bariolé de vert et de brun ou n’importe quelle couleur discrète pour casser la forme. Ce serait moins joli à voir, mais moins ça ressemble à quelque chose et mieux ça marche. Mais, bon, c’est une opinion personnelle. D&qesuo;aillsurr, Bernard obtient de superbes résultats.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی