ساعت مچی اشرافی

فروشگاه آنلاین ساعت مچی های اشرافی و لوکس با بهترین قیمت و ضمانت

ساعت مچی اشرافی

فروشگاه آنلاین ساعت مچی های اشرافی و لوکس با بهترین قیمت و ضمانت

شرکت اشرافی از سال 2012 در تهران شروع به کار نموده است. این شرکت وارد کننده و عرضه کننده انواع ساعت های مچی به صورت تک و عمده می باشد. تمرکز این شرکت روی ساعت های مد روز جهان می باشد. تمام محصولات این شرکت با گارانتی یک ساله زینت پردازان اشرافی عرضه می شود.

  • ۰
  • ۰

ساعت Roger Dubuis

ساعت مچی بسیار کمیاب (تولید محدود) راجر دوبیس این محصول از روی نمونه های اصلی کمپانی راجر دوبیس Roger Dubuis با کیفیت بسیار بالا کپی شده است و درجه کیفی A++ را دارا می باشد.

راجر دوبیس 6A به صورت حیرت آوری طراحی شده به طوری که از هر دو طرف آن می توان زیر ساعت را مشاهده کرد و به عبارتی یک ساعت دست پیدا می باشد. بدنه این ساعت آبکاری 16 میکرون طلا (پولیش خورده) می باشد که از لحاظ کیفیت رنگی این ساعت را در جایگاه بسیار خوبی قرار داده و جزء رنگ ثابت ها محسوب می شود.

نمونه اصلی این محصول کپی تولید شده در شرکت با اصالت راجر دوبیس می باشد این کمپانی در سال 1980 توسط آقای کارلوس دیاس که سابقه 15 ساله کار در کمپانی پتک فیلیپ را نیز دارد تاسیس شد و توانسته در زمینه ساعت های کاملاً لوکس و پر زرق و برق موفقیت های فراوانی کسب کند.






برای توضیحات بیشتر به لینک زیر مراجعه بفرمایید
ساعت مچی


عکس بیشتر در ادامه مطلب



نظرات (۱)

سلام وبلاگ خوبی داری یه سری هم به وبلاگ من بزن و کلی بخند.........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی